Gelukkig niet maar wel lichte rookontwikkeling toen we begin april de accu van de Fiat 850 wilden aansluiten. Ondanks doormeten van de kabelboom en alle componenten was er toch iets niet goed aangesloten.
Kabelboom doormeten van een Fiat 850Dat riep om nader onderzoek maar ondanks meerdere sessies konden we niets vinden. Dan rest er maar een oplossing: kabelboom er uit tot de linker "A"-stijl en alle tape er weer af zodat we een bussel losse kabel overhielden. Daarna per component vanaf het schema alles weer opnieuw doorgemeten en aangesloten. Triest tijdverlies maar beter dan blussen; goed afgelopen.

Al eerder gezegd: het elektrisch schema dat ik heb is van 1964. De auto van 1971 en geen actueler schema beschikbaar. Diverse verschillen in kleur en aantal aansluitingen maken het er niet makkelijker op. En dan heb ik mijn eigen aansluitingen voor elektrische benzinepomp, extra oliedrukzender, nieuwe spanningsregelaar en relais voor laadstroomlamp (vanwege wisselstroomdynamo) nog niet eens aangesloten en getest.