Na de deconstructie (executie is zo'n naar woord) van de Special hebben we flink doorgewerkt. Ieder weekend is er aan de 850 gewerkt, niet alleen aan het lijfje maar ook aan de onderdelenvoorraad. Het binnenscherm linksachter is helemaal klaar, inclusief een nieuwe kriksteun. Ook de dorpel en de "A"-stijl links zijn afgewerkt. We naderen dus de voorkant!

Als voorbereiding daarop heb ik het oude front compleet verwijderd en is het losse plaatwerk van de Special kaal gemaakt.

kaal

Uit de voorraad onderdelen kwam nog een wisselstroomdynamo tevoorschijn. Die is helemaal uit elkaar gehaald en gaat de revisie in. Het dynamohuis is schoongemaakt en geschuurd en daarna gespoten. Alles netjes in mat zilvergrijs, de poelie in een iets donkere kleur. Ondertussen zijn we begonnen met het schuren van los plaatwerk en heb ik op Marktplaats nieuwe lijstjes voor de tochtruiten gevonden. De verlaagde voorveer helaas dan weer gemist.

Van de oude voorspatborden heb ik goed bruikbare stukken overgehouden en van de Special ook nog de langsdragers. Die gaan later naar Marktplaats.
Foto's? Hier en ze spreken voor zich.

Ook een A112 Abarth is er even tussendoor geslopen. Mijn broer Constant is zo'n auto aan het bouwen en daarvoor is soms een echte werkplek met goed gereedschap nodig

a112 a112
a112 a112
Cookies? Doe ik niet aan.
Cookies? Doe ik niet aan.