De versnellingsbak was natuurlijk al ingebouwd, gewoon omdat het weinig werk is en we dan een indicatie hadden over de verlaging met de nieuwe veren en schokbrekers achter. Omdat de motor morgen terugkomt en we alles in een combinatie willen terugbouwen vandaag dus de bak er uit gehaald en de aandrijfassen alvast gemonteerd. Ook dat bleek makkelijk te gaan met de nieuwe onderdelen die we weer internationaal hadden ingeslagen. Deels uit Drenthe, deels uit Venray en wat klein spul uit Italië. De bak kwam bij Bert in Geleen vandaan, die hem netjes gereviseerd heeft. En met de bak van Martijn uit Nijmegen ga ik zelf een leermomentje hebben als de Fiat 850 klaar is. Zo'n rolhondje van € 10.00 bij de Karwei is trouwens wel erg handig om een bak te manoeuvreren!
Laatste bijdragen
- De Fiat 850's van Vignale (update met extra foto's en versie-informatie)
- Fiat 850 als Vignale op schaal
- De Fiat 850 is 15 jaar in de familie
- Fiat 850T Visitors Bus (nu met filmpje)
- Fiat 850: de onderplaten
- Welkom
- Fiat 850's op foto's
- Seat 850's op foto's
- De Grand Prix van Francis Lombardi
- Fiat 850 City Taxi, de conceptcar van Manzù (meer foto's en een filmpje!)