De versnellingsbak was natuurlijk al ingebouwd, gewoon omdat het weinig werk is en we dan een indicatie hadden over de verlaging met de nieuwe veren en schokbrekers achter. Omdat de motor morgen terugkomt en we alles in een combinatie willen terugbouwen vandaag dus de bak er uit gehaald en de aandrijfassen alvast gemonteerd. Ook dat bleek makkelijk te gaan met de nieuwe onderdelen die we weer internationaal hadden ingeslagen. Deels uit Drenthe, deels uit Venray en wat klein spul uit Italië. De bak kwam bij Bert in Geleen vandaan, die hem netjes gereviseerd heeft. En met de bak van Martijn uit Nijmegen ga ik zelf een leermomentje hebben als de Fiat 850 klaar is. Zo'n rolhondje van € 10.00 bij de Karwei is trouwens wel erg handig om een bak te manoeuvreren!
Laatste nieuws
- Fiat 850 Abarth OT 2000 Coupé
- Abarth folders op Catawiki, ook van Fiat 850
- Mooie Fiat garage met een Fiat 850
- Michelotti Coupé op basis van een Fiat 850
- Met de genen van de Fiat 850: de Abarth 1300 Scorpione.
- Fiat 850 in Napels (veel!)
- Fiat 850 in de kast
- Introductie van de Fiat 850 in Turijn 1964
- Team Fusina is terug; in een Bertone 850 Racer Team
- Een Fiat 850T voor de Paus