De versnellingsbak was natuurlijk al ingebouwd, gewoon omdat het weinig werk is en we dan een indicatie hadden over de verlaging met de nieuwe veren en schokbrekers achter. Omdat de motor morgen terugkomt en we alles in een combinatie willen terugbouwen vandaag dus de bak er uit gehaald en de aandrijfassen alvast gemonteerd. Ook dat bleek makkelijk te gaan met de nieuwe onderdelen die we weer internationaal hadden ingeslagen. Deels uit Drenthe, deels uit Venray en wat klein spul uit Italië. De bak kwam bij Bert in Geleen vandaan, die hem netjes gereviseerd heeft. En met de bak van Martijn uit Nijmegen ga ik zelf een leermomentje hebben als de Fiat 850 klaar is. Zo'n rolhondje van € 10.00 bij de Karwei is trouwens wel erg handig om een bak te manoeuvreren!
Wat is er nieuw?
- Zeldzame Fiat 850T aangeboden op Catawiki
- Belangrijk onderdeel voor een Fiat 850: 4134082
- De Weber DCD voor de Fiat 850 is klaar
- Handboek Weber DCD 28-36 voor Fiat 850 1000cc
- Motor-porno in de Fiat 850
- De Fiat 850 van mock-up naar opbouw
- ARP draadeinden in mijn Fiat 850 motor
- Nieuw gasklepmechanisme voor de Fiat 850
- Definitieve kleur op de motor van de Fiat 850
- Chokekabel voor de Fiat 850